Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов Член :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Чак пък "над 20".......
    Точната бройка на гнездата е 12, от които 2 са за индикацията на мигачите и едно май имаше празно. Та това прави не-повече от 9...
    Като прибавиш и всичките чекове...
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
      Като прибавиш и всичките чекове...
      В момента дискутираме осветлението на таблото, което се реализира от определен брой крушки. Чековете - първо по никакъв начин нe влияят на общата осветеност на уредите, и второ - те не са с крушки а със светодиоди.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Добре.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #34
          Ей - най накрая я намерих темата за решаването на проблема с връщането на лостчето. При първа възможност ще направя и аз тази манипулация.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ей - най накрая я намерих темата за решаването на проблема с връщането на лостчето. При първа възможност ще направя и аз тази манипулация.
            моите мигачи още работят между другото,ако те затруднява нещо питай!
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              моите мигачи още работят между другото,ако те затруднява нещо питай!
              Благодаря! Достатъчно ценно е ноу-хау - то което споделяш. Тези дни ще направя и аз същото. При мен проблемът е само при ляв мигач. Не виждам причина да не се справя. Ще пиша за резултата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Благодаря! Достатъчно ценно е ноу-хау - то което споделяш. Тези дни ще направя и аз същото. При мен проблемът е само при ляв мигач. Не виждам причина да не се справя. Ще пиша за резултата.
                Наклона на издатините трябва да е по-полегат ,ако е много рязък лостчето прищраква малко гадно все едно се чупи.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Абе, аз уж исках да взема кола и само да я карам, но явно ще трябва да се гъзя да оправям това онова

                  Наистина съм доста разочарован, че такива елементарни неща се чупят в кола от уж голям клас, нямам предвид само мигачите ами и фаровете са ми като свещички, индикатора за бензина се ебава, видях че има тема и за него явно е доста срещан проблем при модела

                  Явно ще трябва да преглътна това онова, все пак малката цена оправдава ядовете. Пък и за парите които имах това е най близо до предната ми кола, така че ще стискам зъби

                  Comment


                  • #39
                    това е част от удоволствието да си човъркаш колата-поне за мен,представи си колко много са 10 години за една машина ,която работи всеки ден при тежки условия
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      това е част от удоволствието да си човъркаш колата-поне за мен,представи си колко много са 10 години за една машина ,която работи всеки ден при тежки условия

                      Когато говорим за проблеми, които се случват при всеки собственик на модела, това означава по скоро, инженерна недомислица отколкото тежка експлоатация...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ja. Покажи съобщение
                        Когато говорим за проблеми, които се случват при всеки собственик на модела, това означава по скоро, инженерна недомислица отколкото тежка експлоатация...
                        Може би по скоро не дотам качествени материали,например много рядко съм виждал италиански коли със здрави гумени уплътнения и неизносени до метал педали.Моята кола е запазена до степен да изглежда почти като нова,но я избирах много дълго.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:45.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Може би по скоро не дотам качествени материали,например много рядко съм виждал италиански коли със здрави гумени уплътнения и неизносени до метал педали.Моята кола е запазена до степен да изглежда почти като нова,но я избирах много дълго.
                          Да, материалите също са работа на инженерите. Тук става въпрос и за други интересни аномалии като автоматичната кутия примерно, която през голяма част от времето се чуди на коя предавка да включи, липсата на 5-та скорост също е голям минус, но както и да е Ти си избирал дълго, аз пък скочих в първата, която видях Ще ги правим кво да се прай

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ja. Покажи съобщение
                            Да, материалите също са работа на инженерите. Тук става въпрос и за други интересни аномалии като автоматичната кутия примерно, която през голяма част от времето се чуди на коя предавка да включи, липсата на 5-та скорост също е голям минус, но както и да е Ти си избирал дълго, аз пък скочих в първата, която видях Ще ги правим кво да се прай
                            Колата е направена да конкурира мерцедес и ауди във високите класове,с малко по- некачествени материали и затова тя е малко по -евтина,но богатите не се впечатляват много и пак си купуват немски возила.Карал съм автоматици, но не ги харесвам,най вече за това ,че се налага да си вържа левия крак за седалката или да седна на него ,за да не натискам спирачката все едно е съединител и колата както си върви да кове на място.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:58.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Автоматика е чудесен стига да е направен като хората. От 4-5 години карам немски автоматици и съм много доволен. За пръв път карам италиански автоматик и съм много учуден от комбинацията 3-литов мотор и 4-степенна кутия. На ниски обороти нема никой, кутията постоянно е в шах. Дам ли рязко газ прехвърля предавки надолу ама пак се замисля, първо сваля една предавка после още една ако леко отпусна газта изпада в размисъл още 2 минути... Не съм много в час с предавателни числа и т.н. говоря по усет и на базата на опита ми.

                              Както и да е, ще се свиква

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ja. Покажи съобщение
                                Автоматика е чудесен стига да е направен като хората. От 4-5 години карам немски автоматици и съм много доволен. За пръв път карам италиански автоматик и съм много учуден от комбинацията 3-литов мотор и 4-степенна кутия. На ниски обороти нема никой, кутията постоянно е в шах. Дам ли рязко газ прехвърля предавки надолу ама пак се замисля, първо сваля една предавка после още една ако леко отпусна газта изпада в размисъл още 2 минути... Не съм много в час с предавателни числа и т.н. говоря по усет и на базата на опита ми.

                                Както и да е, ще се свиква
                                Колега автомата няма нищо общо с италия - всички 166 излизат с точно същите Айсин кутии с които и мерцедес
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X